BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 november 2010

Tidsfördriv

Lånat av Hanna som Lånat av Erika

Vad blir ditt namn baklänges?
- sneJ

Rakt eller lockigt hår?
- Motsträvigt lockigt!

Är du kär i någon?
- Men JA!

Vad gör du när det regnar?
- Det beror på vad det är för regn! Myser inne, Går ut, Fortsätter att vara ut ifall det börjar efter jag gick ut, fotograferar, Suckar ibland med!

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?
- Ja det har jag!

Vad har du som startsida på Internet?
- Ingen, chromes egna

Vem ringde du senast?
- Jenny

Tycker du att sengångare är söta?
- Dom är!

Har du haft vattkoppor?
- Jadå!

Vilken mobilsignal?
- En av Iphone orginal

Första sporten du utövade?
- Fotboll, Ridning eller hockey. Minns inte riktigt vilket som kom först!

Vad längtar du mest till just nu?
- Att Jenny och Alex ska komma hem!

Hur gammal har du tänkt bli?
- Jag hade planerat att leva för evigt!

Kan du gå ner i spagat?
- NÄ!

Vad är du mest rädd för i hela världen?
- Att det ska hända mina nära och kära något.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
- Såklart! vem gör inte det?

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
- Grön!

Vad har du för färg på ditt påslakan?
- Beige typ och lite brunt

Sommar eller vinter?
- Sommaren har sin charm, Hösten har jakten, Vintern och framförallt vårvintern är magisk så det måste bli den! Våren = slask och annat otrevligt!

Tänt eller släckt när du ska sova?
- Mittimellan

Godaste drickan till frukost?
- Te eller Kaffe

Vem kramade du senast?
- Jenny!

Duscha eller bada?
- Bada

Kan du ditt mobilnr utantill?
- Ja det kan jag!

Vad var det senaste som fick dej att skratta?
- Jenny =)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
- Jag har två knippor, en hem och en jobb med ett par nycklar på båda.

Vilken svordom använder du mest?
- Satan tror jag! Men sällan! Oftast säger jag typ Men Grattis!!

Äger du en Ipod?
- Nepp om man inte räknar Iphonen

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- 05.15

Hur många resväskor äger du?
- Sportbag?

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
- Har inga!

Var köper du dina matvaror ifrån?
- Ica

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- Ja självklart!

Vilken var den senaste filmen du såg?
- En beckfilm

Har någon av dina vänner barn?
- Ja

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- För det första skulle jag betala bort lånen och sen en hel hög med julklappar till barnen/syskonbarnen osv.

Har någon någonsin kallat dig lat?
- Ja

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
- Inte alls. Dricker kaffe för att inte somna men det brukar skita sig iallafall där vid halv 10 ;)

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
- En julskiva!

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
- Vanlig!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- Ja! Och den STANNAR hos mig!

När var senast någon stötte på dig?
- Det var bra länge sen! Fast det lönar sig inte att stöta heller! Jag är inte intresserad för fem öre!

Vad åt du till middag?
- Hemmagjord Pizza alá Jenny!

Använder du huvtröjor?
- Finns det nå annat?!?

Kan du vissla?
- Johho du!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
- Mja kanske, har nått svagt minne av nått med skolan inblandat?

Vem var den senaste som ringde dig?
- Jenny

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
- Berochdalbanan tror jag!

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- Det vet jag men dom vet nog inte att jag vet!

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
- 0930

Tittade du på tecknat när du var liten?
- Såklart =) Allt som gick att komma över!

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
- Eeh. Strömpilen måste väl va närmast?

Hur många syskon har du?
- 3

Är du blyg inför det motsatta könet?
- Nä inte samma heller.

Vilken film kan du alla replikerna till?
- Notting Hill, Happy Gilmore och säkert ett gäng till!

Äger du några band-t-shirts?
- Ja, Lok, Metallica, U2

När flög du senast?
- Då jag körde på stenen med skotern för nått år sen fick jag en ordentlig flygtur.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
- 5

Läser du för skojs skull?
- Oftast!

Pratar du några andra språk?
- Engelska, bondska, Obegripliska!

Har du gråtit offentligt?
- Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
- Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
- Absolut, Varje dag!

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
- Har varit piercad, Funderar på tatuering

Tycker du att killen/tjejen borde bjuda på första dejten?
- Eh pass!

Kan du kasta macka?
- Inte bara det, är en jävel på att jonglera med havregryn med!

Vem var du med på bio senast?
- Men hur i hela friden ska jag minnas det? Det är år och dar sen!

Vad har du för väder?
- Vintrigt, kallt och solskine!

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
- Hmm, alla praktiska ämnen såklart men jag tror ända att el-bitarna var dom som fick min uppmärksamhet mest!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Ärlighet

När sov du senast på golvet?
- Haha i somras =)

Vilken är din favoritdrink?
- White Russian tror jag!

Gillar du din boendesituation?
- Helt magiskt! It´s paradise!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Helst minst 8

Äter du frukost dagligen?
-För det mesta men fuskar rätt ordentligt ibland med. Känner mig inte ha "tid"

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- Jo på jobbet. Hemma är det betydligt bättre!

Vilken är din favoritfrukt?
- Clemmisar!
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
- 27år. Hur fan gick det till?

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Mycket.

Tror du på liv på andra planeter?
- Ja. Jag tycker folk som inte tror på det är egoistiska och självupptagna, varför skulle vi vara så mycket bättre än alla andra planeter i rymden?

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
- Britt-Håkan!

Tror du att gud är en man eller kvinna?
- Brukar sällan svara på frågor om religion, jag tycker var och en får tycka vad man vill, jag frågar ingen annan och jag svarar inte när nån annan frågar!

Vad var det senaste du åt?
- Fjogurth, en macka med rostbiff.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
- Motsatta för det mesta, mina bästa vänner är av motsatt iallafall.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- Med influenser av andra.

Gillar du senap?
- Mums!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Såklart!

Har du någonsin köpt något från ebay?
- Inte Ebay men Tradera

Skulle du säga att du är trendig?
- Inte självmant haha

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
- Tack nej såklart!

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
- Oompa Loompisarna

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
- Ja det kan jag göra!

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
- Det finns sånna ja, Bland annat den jag läser nu

Tycker du att du är attraktiv?
- Ibland!

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
- Verkligen inte

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du helst hetat?
- Maria (Montezami) haha

1 kommentarer:

Det sa...

Många frågor och fina svar, bevisar kärlek, empati, ödmjukhet och ärlighet

han med baklängesnamnet Det ....