BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5 november 2010

Lista

Matvanor:

Bästa maträtt:

Hmm, måste vara Jennys Paj =)
Bästa dryck?
Coca-Cola tveklöst!
Hat dryck och maträtt?
Dricker det mesta och äter det mesta så ja vet inte riktigt va ja ska svara!
Bästa alkoholdryck?
Ööle!
Använder du smör på smörgåsen?
De blir ju en utansmörgås annars ju!
Smågodis eller färdiga påsar
Smågodis
Favoritglass?
Nån med apelsinchoklad som ja int vet va han het!

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad?
Inte mycket...köper typ snus och bränsle =)
Har du mer skor än kläder?
Naae
Favoritplagg?
T-shirt och mjukisbrallor
Hatplagg?
Men åh!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
Jobbar!

Vad vill du bli?
Stor!!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
Som fisken!

Är lönen viktigast?
Verkligen inte!

Boende:

Lägenhet eller hus?
Paradiset!

Framtidsplaner med boende?
Ja bo det hade jag tänkt =)

Litet eller jättestort? Drömboende?
Patiensboende!

Landet eller mitt i stan?
Landet!

Mysigt eller sterilt?
Mysigt!

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej?
Ja det har jag!! / Nej verkligen inte!!

Älskar du någon?
Min finaste Jenny!

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal?
Allt / Ja det är jag!

Tycker du om att dricka dig full?
Inte värst!

Hemmafest eller krogen?
Haam ger bäst!

0 kommentarer: