BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 7 november 2010

En till lista =)

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej inte alls!
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja!
3. Vad åt du senast?
Kyckling och Ris med bea och soja.
4. Har du fått någon komplimang idag?
Får det alla dagar av min finaste älskling Jenny =)
5. Har du varit med i en rättegång?
Ja det har jag! Som vittne, ett par gånger!
6. Är du polare med grannarna?
Polare vet ja inte men då vi träffas så stannar vi och pratar en stund, har lånat bakåplåtspapper av toppeluvetanten med ;)
7. Vilka länder har du bott i?
Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag! Till lögde fram och tillbaks!
9. Har du haft en stalker?
Nja det tror jag inte!
10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja jag tror iallafall jag minns allihop, har haft 4 olika!
11. Hur bra är din syn?
Sist ja kolla var de då inga problem
12. Var är dina syskon just nu?
Tror att 2 av dom är hemma hos den ena och äter middag! Broder tuck han är nog nån annanstans!
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Den va inge trevlig!!
14. Vem ringde dig senast?
Mamma
15. Vilken tid gick du upp imorse?
Kvart över 10 tror jag?
16. Vad ska du göra i helgen?
Jag vet inte riktigt vart vindarna bär mig!
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Tråkig du e :P
18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
haha ja du de vette tusan? Om ja ens tagit på nån =)
19. Vad finns i din bakficka?
Inget
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov!
21. Vad är det första du gör på morgonen?
Klär på mig arbetskläderna
22. Vad ska du göra efter det här?
Städa bort en massa raate ur lullebulles rum som inte används!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste ju vara svårt att vara bra vän med grannen när han bor ett par timmar bort med bil!!

Det gör det iofs imponerande att åka dit för att låna bakplåtspapper, fast det är väl närmare än affären!

;)

/protovaffe