BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 16 november 2010

Bok!

Åh vad jag nästan ångrar att jag inte slog till på J.R.R Tolkiens knappt berömda hastverk som heter Sagan om Ringen.

Skulle på allvar läst den igen faktiskt!

Just nu håller jag på och läser en annan bok, Casanovas Kvinna som Åsa Hellberg skrivit. En sann berättelse om Sexmissbruk.
Riktigt gripande bok som man både får glädjetårar, skratt, grubblerier och faktiskt viss ilska av. Har inte riktigt hunnit hela men av det jag läst hittils så kan jag säga att den rekommenderas helt klart!

Idag och igår har jag varit en lugn och fridfull person med feber, yrsel och huvudvärk men det börjar kännas helt okej och jag tror jag ska fara och jobba imorgon! Jag saknar det faktiskt, jobbet altså fast det är skönt att va hemma lite med ;)

Nu blir de att slötitta på Desperate tillsammans med älsklingen min och mysa en hel del hade jag väl tänkt göra med =)

Ha en toppenkväll, en skön och utvilande natt och en toppendag imorgon!

0 kommentarer: