BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 15 november 2010

Hälsning

Framför en hälsning till Olivia!




Hej Olivia!
Kommer du ihåg mig?
Jag bodde ju med dig ett tag när jag var väldigt liten och jag minns att du skötte om mig och mina syskon fantastiskt bra! Minns du den där dagen då din mamma vaknade tidigt och hon trodde du var försvunnen? Fast i själva verket var du med oss och skötte om oss! Haha vad vi skrattade när hon kom springandes! Och oj vad vi har busat och haft roligt och jag minns hur stolt du var över oss och när din mormor och morfar och farmor och farfar (och alla andra för den delen) kom och hälsade på så kom du ut till oss och visade upp både hur söta vi var och hur duktig du var på att ta hand om oss, våran mamma däremot vart lite less på allt spring, fast det var nog mest för att vi busade hela tiden!

Jag har det iallafall jättebra där jag är nu med snälla människor som ta hand om mig, väggar att klättra på och två konstiga katter som säger voff när jag klöser och biter dom eller leker med deras svans! Kan inte för min värld begripa hur dom inte kan tycka att jag är världens roligaste att leka med!! Men det är ju deras förlust och jag vägrar ge mig, jag ska övertyga dom!

Den tredje katten däremot brukar kunna leka en stund med mig men ibland blir han också sur och tycker att jag ska sluta leka med honom!

Men i grund och botten är vi ganska bra vänner allihop!

Hoppas du mår bra och att du har flera stycken att leka med du med!
Ha det bra! Vi ses!


2 kommentarer:

Hanna sa...

Olivia tackar så mycket för hälsningen. Hon hade inte riktigt tid att lyssna på hela men men :)

lillebror sa...

Nä skrållan är ungefär lika pratsam som företagsam när det gäller att hitta på bus så jag förstår hon tyckte han blev långrandig ;)