BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 8 april 2010

Torsdag

First time first love oh what feeling is this
Electricity flows with the very first kiss
Like a break in the clouds and the first ray of sun
I can feel it inside something new has begun


Ja riktigt så är det väl inte men de känns lite så!
Eller kanske är det så att jag vill att de ska kännas så
såpass mycket att jag lurar mig själv att det är så?
Ja vet inte?!

Idag har jag iallafall ätit gräddstuvad pytt i pannan!
Det var gott..Alldeles tillräckligt länge sen ja åt det
sist för att kunna tycka om det!

Sitter och lyssnar på The Baseballs.
Det tycker jag ni ska göra med! Finns på Spotifyen!

Nått är riktigt galet. Ja får inte sova på nätterna och
mina helsjuka drömmar är tillbaks men dom är ännu mer
galna och konstiga så pass att jag tillochmed vaknar av
dom mitt i natten. De brukar ja inte göra!
Ena gången jag vaknar så asgarvar jag, Nästa funderar jag
vad fan som är fel på mitt huvud =)

Har haft besök idag av mina vovvar

Sascha verkar vara rätt hemma här ändå =)


Riva Tyckte med att det var roligt att dom hälsade på =)

Och Norna ville ligga i mitt knä och gosas en stund!

0 kommentarer: