BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 12 april 2010

Gosh

Vad dagarna springer iväg!


Helgen gick över fortare än kvickt, Inte för att
jag hatar måndagar, snarare så att jag börjar sakna
att hata måndagar! Att få säga "Jag hatar måndagar"
och att det betyder att det är början på arbetsveckan
är nått man ska va rädd om.
Jag "hatar" ibland måndagar för att jag inte får
klaga över att det är en hel arbetsvecka kvar till helgen.

Det blev iallafall en ganska bra helg tillslut om man ser till
helheten med många goda skratt, massa gamla minnen,
En hel dag ute i solen tillsammans med ett par hundra fiskare,
både fiskare som varit med hur länge som helst och dom som
hade fisketävlingspremiär som dessutom blev bästa tjej!
Sen att det råka va systerdotter gjorde ju inte saken sämre!

Hur trött som helst kom jag iallafall hem tillslut igår och fick
ställa mig i duschen. De var nått jag verkligen längtade efter!
En snabbvisit av morsan hann jag med sen la jag mig på soffan
för att sträcka lite på ryggen, tydligen gjorde jag det ordentligt
och vaknade ungefär vid halv 5 imorse och passade på att gratulera mig själv till den briljanta idén! Men jag lyckades lura mig själv till att sova fram tills halv 8 men sen var de kört!

Jag och Riva har passat på att sitta ute i solen och mysa en stund
idag och jag försökte passa på att få av henne lite hår när vi ändå var ute, det slutade med en lite mindre hårig katt och en mycket mera hårig Jens! Bra gjort av mig!

Sen kan ja berätta att det är skitsvårt att fota en övergosig katt
som bara ska mysa med kameran hela tiden när man ska försöka
ta kort men ja, ni fattar att vi hade det bra =)

Well well (Brunn Brunn ;P) dags att avrunda och tagga för morgondagen och alla äventyr den kan bjuda på. Har inte så höga krav men nått kan väl förtusan hända iallafall! Ja hejjar på det!

Ät och må!

0 kommentarer: