BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 15 april 2010

Ledbrutte!

Igår gjorde jag nått som jag inte gjort på 4? år och de var

så lite så det inte ens räknas och före det var det säkert
5 år till sen ja gjorde de sist!
Men hove glömde dom ju stoppa in i mig när ja
kom till den värld för snart 26 år sen så glad i hågen
haka ja i den där pinnen och gled iväg upp mot
nya höjder!

När ja va längst upp tänkte ja, Vafan skulle ja hit upp
och göra?! Men aja, Finns bara en väg och det är neråt!

Jag var i Malå och åkte Snowboard med jobbet!
Eller det var bara jag som "vo tillräckligt tokut!" enligt
dom andra för att stå på en bräda...dom andra åkte slalom,
stjärtlapp och madrass! Men de lät som att dom hade minst lika
kul för det!
Det var faktiskt hur kul som helst och kroppen kom ihåg hur
det var fast de är närmare 10 år sen man riktigt höll på med det där!

Men sjukt va trött jag var då ja kom hem!
Men jag somnade inte i bussen iallafall som dom flesta andra!

Idag däremot. Det ska vi inte ens prata om!
Men det var värt det!

Sitta ute en hel dag med en massa skratt, prat, äta, elda och
grilla korv och pinnbröd. De slår det mesta!
Så skulle ja kunna leva varje dag!

0 kommentarer: