BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 17 april 2010

Hjärtsnörpens helg!

Jag har slagit ett personligt rekord med hjärtsnörpar i helgen.

Gårdagens hjärtsnörp, som bara berodde på en sju timing från
min kära syster och en stunds ouppmärksamhet från mig
själv vilket nästan ledde till att jag höll på att förstärka det ännu mer
men hann upptäcka det innan =)
Syster fick då skratta åt det och jag med när pulsen lugnat sig =)

Ikväll fick ja däremot se livet passera framför mig när jag hittade en blodig Norna
och jag var helt övertygad om att det var färdigt med henne och kastade
mig över henne för att hitta felet men hittade ingenting och hon verkade
må toppen och tittade mest bara konstigt på sin smått hysteriska husse
med hjärtat i halsen.
Jag hittade källan där allt detta kom från.
Sascha har slagit sönder svansen och smetat ut allt över norna!
Tack sascha!! ;)

Så då blev allting genast lugnare =)

Nu slipper ja gärna mer sånt här i helgen!
Haha!!