BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 30 mars 2010

Tisdag

Oj vilken konstig natt!

Mina helsjuka drömmar har börjat om igen tydligen
eller så var det bara en engångs, har inte haft nå galna drömmar på
nån vecka, men jag hoppas verkligen inte det var nån engångsföreteelse
för när jag vaknar på morgon så är det med ett gapflabb
och jag tänker varje gång att vafan har ja för fel??
Och syster du kan va lugn, Ballefjanten fick revansch på den där
hemska krokodilen! Hahaha

Dagen kommer iallafall bestå av jobb och sen förhoppningsvis
kanske lite firande av Moster som fyller 25 idag för flerde gången!
Det är värt ett Grattis!!

Annars blir de väl en lugn kväll med tv, dator och lek med iphonen.

Doddle Jump är livsfarligt! Det har tagit över mitt liv =)

Just ja, Igår skickade ja en grej som jag bara måste hoppas på allt ja kan.
Det vore hur bra som helst om det för en gångs skull kunde gå
som ja vill och hoppas!
De skulle förändra allt till det bättre!!

Ha en toppendag nu i grannveäre!!



2 kommentarer:

Hanna sa...

Kom inte och säg att jag inte har varnat dig för doodle.. ;)

Vad har du skickat?

Nej jag är inte ensam, tänkte bara visa att jag varit här fast jag inte hade nåt att säga ;)

lillebror sa...

Nej ja anklagar inte dig för det ;)

Haha ja de va ju snäll förstås =)