BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 25 mars 2010

Grubblerier

Min hjärna kokar i veckan.

Har så mycket tankar som snurrar runt och
får ingen ordning på dom.

Ja slits åt så många håll hela tiden (av mig själv)
och vill en sak ena sekunden men en helt annan nästa.

Har försökt göra nån sorts prioritering på allt
för att ha nånstans att börja och har faktiskt
kommit fram till en fråga som väger mycket
tungt gällande rätt många beslut som kommer att
lösa sig nästan av sig själv bara jag får ett svar på den.
Så de hade faktiskt underlättat grymt mycket om jag
fick det men de är nått jag varken vill eller kan stressa
fram så det får ta den tid det tar.

Det enda som är jobbigt är att det är så mycket som hänger
på precis det som ja skulle vilja få ordning på riktigt
snart men vad gör man?
Det svaret kommer oavsett vad det blir att förändra allt.
Till det bättre förmodligen hur det än blir!

Seeing is not believing, Believing is seeing!

0 kommentarer: