BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 25 mars 2010

Snorsdag!

Host host, Harkel Hakel!


Så låter det för det mesta i veckan!
Men det känns ändå som att det går uppåt för
i söndags så satt de rätt långt ner i halsen och
under veckan har det vandrat uppåt så nu
är det fullt med mer eller mindre trevliga substanser
i snoken och bihålorna!

Så jag tar det som ett tecken på att det är påväg ut
för att lämna mig för all och evig framtid!
Eller ja..Troligen inte men iallafall!
Jag vill tro det!

Annars har den här veckan handlat om att jag ska ta mig
härifrån och har faktiskt fått lite klarhet i ungefär
vart jag vill åtminstone men jag måste försöka
banta ner det för just nu är det ett rätt långt spann
som täcker större delen av vårat avlånga land och jag
får hela tiden nya ideer, dom flesta kan jag vifta bort direkt
men andra ligger kvar och gnager.

Hur det än blir så blir det som det blir!
Inte svårare än så!



0 kommentarer: