BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 14 januari 2010

Torsdag

Fan nu blev de ju sådär jävla kallt igen
så de inte går att göra nått!

Men solen skiner, fåglarna kvittrar säkert
om man orkar sticka ut huvet för att lyssna
men de tänker inte jag göra annat än om det
är nödvändigt!

Gårdagens uppträdande då kanske ni undrar över.
Nästa gång tror jag att ja vill ha mer tid på
mig än 45 minuter att förbereda mig på men
de är ju bara att se glad ut och göra vad man kan!
Gilla läget lixom!

Men de gick ändå bra. Barnen verkade ha kul =)
Tomten både fick och gav bort julklappar så
ja tror alla var nöjda =)

Sitter och väntar på dagens prövningar.
Vet inte vilka det blir om det ens blir nån
men ja känner mig redo att tackla det mesta som
kan komma faktiskt.
Var ett tag sen ja kände mig såhär och det är
tack vare en hel del bra saker som hänt på senaste så
det verkar som att det är påväg att vända!

I like it!

Så Bring It!

0 kommentarer: