BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 27 januari 2010

Mitt i Veckan

Idag har jag:


Vaknat och dessutom när väckaren ringde bara för att få reda
på att jag inte hade behövt det för det blev inga grupper varken
idag eller imorgon så jag är ledig

Kokat kaffe, det gjorde jag istället för att lägga mig för att sova igen!
Olikt mig!

Facebookat såklart. Fb har tagit över mitt liv ;)

Knåpat ihop en ansökan och skickat iväg till Skellefteå.
Håll alla tummar ni har!

Funderat på hur fan den här månaden ska gå ihop.
Eller det vet ja redan att den inte gör men man kanske iallafall
lindra smällen lite.

Kollat överallt om de finns nån sysselsättning åt mig men misstänker
att det är fler än mig som gör samma sak.

Skottat snö och det är ja däremot helt övertygad om att det är fler än
jag som gjort det!

Det är väl typ de som ja hunnit med hittils.
De e ju ett par timmar kvar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så hoppas jag att du ringt det efterfrågade samtalet?/mordin

lillebror sa...

De hjälper ju tyvärr inte nu