BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 30 mars 2009

Milspår

Idag fick jag ett ryck och tänkte att
jag skulle pröva nått nytt.

"Åka skidor kunde vara kul!"-
Tänkte jag!

Sagt och gjort så dammade jag av dom
gamla skidskorna, letade fram ett par
skidor och ett par stavar!

Jag tänkte som vanligt köra elljus spåret
men då jag idag kände mig lite djärv och
framförallt farlig så bestämde jag mig för
att testa milspåret.

Det har jag aldrig åkt förut, Det är ju faktiskt
förbluffande trevligt att åka det.

De e typ uppför halva vägen o sen är det utför
resten.

Och mitt i en utförs backe sneglade jag upp för att kolla
att jag fortarande rörde mig framåt, (Hehe) och det gjorde jag!
Men vad skådade mitt ena öga? (Det andra med för den delen)

Typ flera stycken renar en bit längre fram på spåret!

Men till min överraskning när jag sneglade upp igen
så fick jag se att det inte alls var några renar.

Det var Rådjur! 10 st närmare bestämt!

Så många har jag inte sett sammanlagt på typ jättelänge
så det var trevligt!

Bra träningspass med andra ord!

0 kommentarer: