BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 2 mars 2009

Deja vu?

Stackars liten!
http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article254896.ece

Inte riktigt men jag känner igen mig rätt mycket.
Jag blev hemskickad med en stukad fot som egentligen
var en spricka i fotleden.

"Gå så mycket du bara kan och använd foten. Det läker
snabbare då"

Efter en vecka bar det iväg tillbaks med en fot som var dubbelt
så stor som vanligt och jag hade skitont.

Då konstaterades det att det inte var så smart att ja hade
hållit på och använt benet för det kunde ha gjort
allt mycket värre.

Jag litar inte ett dugg på dom i skellefteå efter min skada
och ännu mindre efter det här och alla andra felbehandlingar
osv som man läser om.

Tacka vet jag helikopter till Umeå.
Det går både fortare och dom vet vad dom gör dom som jobbar där!

Been There, Done That!

0 kommentarer: