BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 juli 2008

The List

Har du pussat nummer 2?
Det har jag säkert gjort. En skellefteåbo som egentligen
är en norsjöbo. =) Mycket god vän!


Vad har du för relation med nummer 20?
Jag är Farbror till honom!

När ska du träffa nummer 30?
Det vet man aldrig.

Är nummer 18 söt?
Så värst söt är han väl inte men en riktigt
grym trummis! Råkar spela i samma band dessutom! =)


Vad var ditt första intryck av nummer 13?
De kommer jag inte ihåg. Storasyster!

Gillar du nummer 14?
Gillar och gillar. Han är väl ok! =)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Vi sprang ihop i Piteå i fredags!

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Snart hoppas jag! En riktigt rolig liten kis
bosatt i umeå!

Är du nära vän med nummer 23?
Jao, Min föredetta chef.

Har du gått på bio med nummer 4?
Kanske men de var nog väldigt länge sen!

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Datanörd från skellefteå? Inte gå ut men.
Han är trevlig =)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Om allt mellan himmel och jord.


Vad har du och nummer 24 för relation?
Det är ju min pappa.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Hmm. Storebror. Dricka kaffe?!? :P

Vad är det bästa med nummer 8?
Det bästa. Hon kan baka tårta kanske?! Storasyster nr 2. =)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Brukar och brukar. Han bor ganska nära fast ändå rätt långt bort.
På andra sidan havet i finland. Har träffat honom en gång
och hoppas att vi kommer att ses mera!

Jag snodde listan från Syster som snodde den från Alexandra. Ta den gärna du med.
Om du tar listan, skriv gärna en kommentar så får jag läsa!

0 kommentarer: