BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 17 juli 2008

En hel del....

Tjenis!

Länge sen sist.
Men jag har verkligen haft fullt upp.

Jag har jobbat massor. Vi har fullt upp
så det räcker och blir över och jag kan
inte fatta att det är snart ett halvår sen
jag började jobba där jag nu är.
Tiden flyger fram!

Sen sist har jag hunnit med:

Kusinträff i obbola förra helgen.
Grymt kul att träffa hela gänget igen.
Det är aldrig tråkigt och jag längtar
verkligen tills nästa gång!

Gräsklipp.
Har införskaffat en åkgräsklippare
med 102cm frontaggregat.
uj vad kul det är att klippa gräs nuförtiden!

Kvällarna flyger fram med diverse små projekt
som jag har och som andra ber mig att hjälpa dom med.
Givetvis ställer jag upp om än jag ibland lovar för
mycket så att jag knappt hinner va hemma ens en gång!

Min "nya" settertjej verkar trivar kanonbra
här hos mig och jag trivs verkligen med att ha henne
här. hittils det klokaste beslut jag tagit
det här året! jag ångrar det inte för en sekund!

Jag har köpt en ny skruvdragare för lite för mycket
pengar men det är värt varenda öre!

När jag ändå var i umeå passade jag på att inhandla
ett Nintendo Wii.
Klart bland det grymmaste i spelväg hittils!
Kul men jobbigt :P

Nu fattas bara en beställning på lite fler spel
till det!

En uppsamlare till gräsklipparen har jag också hunnit
skaffa så nu fattas bara grästrimmern jag gått och
sneglat på hela sommaren!

På lördag hade jag tänkt hinna fylla år men jag måste
jobba en stund först!

Och nu tänker jag gå isäng.

Jag har säkert glömt en massa,
jag får uppdatera er senare i sånnafall =)

Är ni sugna på att spela lite Wii
så kan vi säkert styra upp det med =)

Godnatt!

2 kommentarer:

Hanna sa...

vad ska vi styra upp på födelsedagen då?

lillebror sa...

Vi ska måla hela världen lilla hanna....osv osv..int vet ja väl =)