BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 15 juli 2010

Solstrand

I skrivande stund ligger undertecknad på en solig kritvit strand i ett helt magiskt händelserikt och fruktansvärt härligt californien, närmare bestämt Miami!
Bakom mig växer ståtliga palmer som svajar i vinden, på håll ser jag ett gäng måsar som slåss om ett par pommes som nån tappat längs strandpromenaden.
Vilka härliga förmiddagar det är när man bara släpar sig från hotellrummet ett mäklarstenkast (200 m) ner till stranden!
Men snart kan ja inte ligga kvar här för solen börjar vara riktigt varm och otrevlig så strax ska jag släpa mig tillbaka till en härlig uppfriskande dusch och sen gå ner till poolbaren och beställa nått smaskigt!
Förslag någon?

Nja om sanningen ska fram så kanske det inte riktig är så som jag påstår men dock strålande sol men tyvärr ingen sandstrand, hotell eller paraplydrinkar i baren!
Eller tyvärr föressten, de ska ja då inte heller säga!

Mätt som en ja ve inte vad efter en sjukt grym middag som JAG tillagat! Hör och häpna! Men bra blev det fast även jag hade mina tvivel ibland!

Just nu ligger jag och vilar lite efter en brottningsmatch med en soffa och 2 sängar, givetvis vann jag den duellen med hjälp av en yxa och lite vilja!

Har däremot tropisk värme tack vare två övergosiga settrar som bestämt sig för att inte lämna mig för en sekund!
Påtal om settrar så hade norna inte tänkt göra riktigt som husse sa åt henne och hon provade även säga ifrån så jag blev tvungen att brotta ner henne och berätta för henne att man inte får bete sig hur som helst iallafall inte när husse är inblandad!
Jag tror min lilla bebis håller på att bli stor!
vad hände lixom?
Var ju nyss och hämtade den lilla Bullen med alldeles för stora öron i kälarne en liten bit ovanför Ånge!

Om en månad lite drygt stundar småviltsjakten, hur fan gick de till? De va ju slutet på april och jag var i Umeå och jobbade alldeles typ förra veckan! Paniken!!

På måndag är det kalas på Skolgatan, Har städat undan det värsta idag, är dock en hel massa kvar vilket jag kommer få ta på söndagnatt/måndagmorgon men ja, de är rätt självförvållat!

Aja nu avslutar ja för den här gången och skriver igen när inspirationen kommer och tittar förbi!

På återseende....

- Postat från Iphonen!!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Änteligen :)

Anonym sa...

Ja lever fortfarande tack för maten ;)

Anonym sa...

Håller med Hanna =)

/Joanna

lillebror sa...

tihi =) ja hitta ju en kanonbra app på iphonen som ja förträngt att ja hade :P