BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 22 juli 2010

1 år!

1 år har gått sedan jag satt på helspänn av två
orsaker som båda berodde på den ena av dom!

Den första och största anledningen var att vi satt och
väntade på att O:s lillebroren skulle komma till världen
och vi höll tummarna för att han skulle hinna komma ut
och vinka adjö när jag och systeryster skulle sätta oss
på tåget till Köpenhamn för att se Metallica!
Vilket var den andra anledningen till att jag satt på helspänn
full av förväntan!

Det var även Lillebroren som såg till att jag fick åka på den
resan för det blev inte riktigt som hans mor hade tänkt sig!
Däremot fick världens stoltaste Morbror två av dom absolut
i världsklass finaste "presenter" man kan få! Nästan på en
och samma gång!

Grattis Svante på din första av väääldigt många födelsedagar!

Och om du lovar att inte skvallra för nån så har jag en
överraskning till dig när vi ses nästa gång.

Vill du ha en ledtråd?
Okej här kommer den ;)


2 kommentarer:

Hanna sa...

Han väntar med spänning ;)

lillebror sa...

Perfekt ;)