BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 4 maj 2010

Äventyr

Idag styr jag kosan mot Umeå för att jobba

ett tag.
Hur länge exakt ja ska va borta vet jag inte men
åtminstone 2 veckor.

De känns blandat, mest kul men ändå så stannar allt
upp här hemma men förhoppningsvis kommer det leda
till något bättre i längden!

Igår blev en dag som kommer gå till historien som en av
dom tyngre dagarna med mycket känslor som rördes upp,
Hopp som släcktes och drömmar som gick i graven.
Samtidigt som glädjevågor sköljde över mig vilket tillslut
fick mig att chrashlanda i sängen.
Idag känner jag mig helt knäckt så jag gissar att mitt energikonto
fick sig en ordentlig urladdning igår.

Min finaste Riva fick flytta till hennes kompisar Norna och Sascha
i väntan på att husse vet vart han ska bo åtminstone för en längre tid.

Men men, förhoppningsvis så vinner jag i slutändan och just nu
försöker jag blicka framåt så gott det går och satsa på vad som
komma skall!

Hej så länge Norsjö. jag kommer tillbaks, vet bara inte när!

0 kommentarer: