BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 december 2008

Önskelista

Tänkte sammanställa det jag är i störst behov av just nu.
Ni kan se det som min önskelista.

1. Pengar
2. Bidrag till tävlingsdress och Träningsdressen
3. Pengar
4. Ny mobiltelefon t ex N95 8gb
5. Pengar
6. Ny skärm till datorn t ex 22" widescreen
7. Pengar

Jag vet...tråkigt men verkligheten är sån att det är
vad som behövs nu. Mer än nånsin.

Men pengar är inte allt men för mitt psykiska välbefinnande
just nu är det massor.

Godnatt!

4 kommentarer:

Hanna sa...

Vilken fin lista. Men värdelös telefon, I tell you.

lillebror sa...

Mja är du säker...det är en ju en rätt så uppdaterad version jämtemot din...Och i alla tester osv prisar alla den! Och jag lovar..den e bättre än min!

Hanna sa...

Visst den är uppdaterad och min blev bättre när jag upppdaterade programvaran..men jag kommer ändå inte att välja nokia nästa gång. Lite för knepig och kameran är rätt så värdelös - skiljer den sig något i nya/gamla? Värt att kolla

lillebror sa...

Har inte kollat så noga men bla det inbyggda minnet och skärmen är större! Har mest kollat recensioner och produkttester..Där prisas den då iallafall