BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 3 december 2008

8 saker

Utmanad igen

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.


8 favoritprogram:
1. Kungen av queens
2. Vänner
3. Simpsons
4. Seinfeld
5. Dokumentärer
6. Scrubs
7. Våra värsta år
8. Skägget i brevlådan (Ja jag tycker faktiskt det är en vis tradition)

8 saker jag gjorde igår:
1. Jobbade.
2. Havregrynsgröt till lunch.
3. Fixade en batteriladdare.
4. Somnade på soffan.
5. Funderade på mina projekt.
6. Duschade.
7. Kollade alla siter jag kollar dagligen.
8. Lekte med Hundarna.

8 saker jag ser fram emot:
1. Julen
2. Draghundsäsongen
3. Jobbfronten 2009
4. Luciavakan
5. Lilla julafton den 19
6. Helgen som är närmast med bak, stök och annat
7. Sängen
8. Framtida spelningar!

8 favoritrestauranger:
1. Petras (men de e ju ett cafe)
2. Kriti
3. Frasses
4. Tatung
5. Malågrillens dagens
6. Sondee's
7. Max
8. Dungers

8 saker på min önskelista:
1. Jag önskar mig Nya skidskor
2. Jag önskar mig mer pengar 3. Jag önskar mig Bidrag till mina nya kläder
4. Jag önskar att
5. Jag önskar att lågkonjunkturen vänder snabbt så livet känns lite lättare för de som är drabbade.
6. Att tiden ska gå liite fortare, men sen liite saktare haha. Balans.
7. Att djuren får vara friska och hela.
8. Att arbetsåret 2009 ska gå strålande

Jag utmanar Storasyster, Lillebror, Maria, Emilia, Hanna, Linda... nån fler som brukar läsa min blogg?! Kör!

0 kommentarer: