BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 25 november 2008

Uppdateras........

Det börjar växa fram.
Min dröm om mitt eget lilla "biorum"

Ah eller de e väl egentligen bara att
jag vill ha de så bra som man kan i mitt
vardagsrum/tv-rum till en kostnad av
helst av allt ingenting =)

Det går sisådär med kostnaderna men
lite måste man faktiskt få leka!

Har iaf införskaffat nya fronthögtalare (TACK B),
ny tv bänk (TACK L + D ), försökt va seriös med kabeldragning,
och visst, jag tröttnade mot slutet!! Det erkänner jag!

Hur det nu än kommer sig så har jag hittat en skitbra
lokal vardagsrumstillbehörsleverantör som är nog
bättre än dom flesta! Dom erbjuder helhetslösningar
om än med visst mellanrum.

Tur att det finns inredningstokar som man får
"ärva" saker från när ekonomin tryter!

Ni ska nu få se ett smakprov på "biohörnan"
Föreställ er gärna en stor tv, popcorn, nått
smaskigt att dricka, och ev en god vän att mysa
ner er med i soffan/orna och förstås en betydligt
bättre bild (tagen med mobilen i taskig belysning).

Men som sagt. Det är ett smakprov.
Ni är välkommna att titta in för en livedemonstration!

0 kommentarer: