BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 20 november 2008

Oj Oj

Jag som lovat ja skulle vara mer aktiv
i mitt bloggande..De har hittils gått
Inte så bra!

Men ja ska försöka bättra mig =)

Ja vad har hänt sen sist då?

Massor med bra och dåliga saker..

Fick sluta på mitt förra jobb men
har börjat på ett "nytt" som ja jobbat
på förut men varit borta från ett tag.
Men det känns helt rätt iallafall och
jag hoppas hoppas hoppas att jag nu får ha kvar det här ett bra
tag framöver!

Nya voffisen verkar trivas fint här och har gjort
sig hemmastadd.
Och Sascha och Norna har verkligen funnit varandra.
Dom är som ler och långhalm!
Så det känns bara positivt



Sen så tuffar väl livet fram som vanligt.
Har blandat mig i lite fler roliga musikprojekt
som förhoppningsvis kommer att leda nån vart.

Har köpt en fjellpulka till mig och i första hand tilda
som jag hade tänkt köra in henne på i vinter.
Ja och mig själv då. Bra för hennes träning med lite
extravikt att dra.
Då kommer det gå tokfort sen när vi kör utan =)

De e väl i stort sett allt ja kan komma på just nu
iallafall..

Så till nästa gång.

Ha det =)

0 kommentarer: