BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 12 april 2011

Snabbt

Snabbt går det nu.
Lilla Ida har verkligen satt igång och börjat göra sommar!
snön försvinner lika fort som en skål med karameller på
PRO´s årsstämma!

Snart har en vecka gått, bara ikväll och imorgonkväll kvar av min
beredskapsvecka och hittils (peppar peppar ta i trä och sparka på en fisktunna)
så har jag klarat mig galant utan en enda utryckning =)

Annars flyter det på rätt som vanligt ungefär ganska precis.
Vi jobbar, äter, sover och leker lite emellanåt!

Englut ligger och sover så sött så sött,
Lulle är på efs och fikar gofika och kollar läget där med några kompisar,
Jenny fiskar (hon måste ju börja värma upp inför säsongen) på xboxet,
Sascha och Norna ligger och gottar sig i soffan/sängen om vartannat huller om buller lite precis som dom själva känner för det!

Jag har alldeles för mycket att göra på jobbet och studsar runt och hinner ingenting!
Tror jag har 18.000 olika projekt på gång samtidigt just nu och hinner peta lite i ett innan jag måste rusa iväg på nått annat håll och peta lite där innan det bär iväg åt ett tredje håll, men thats fine, precis the way i like it fast det kan vara lite frustrerande ibland, särskillt den lilla rosa jag har i fickan som har en tendens att börja leva om precis när jag behöver det som minst! Skönt att jag fått lite uppbackning iallafall så han kan ta lite av bördan!

Snart är det måndag! Bästa dagen på hela veckan då man har en ny härlig vecka full av möjligheter och utmaningar framför sig =)

Tjing pling nu ska kaffet ner i halsen och vidare mot processfabriken!

1 kommentarer:

Hanna sa...

AKO-kola eller?