BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 30 maj 2009

Avslutning

Ikväll var sista kvällen vi hade öppet
på Ungdomsgården i Bastuträsk.

Det har varit ett "projekt" som jag och
Jesper drivit under det här skolåret.

Vi hade ett krismöte förra veckan jag och
Jesper där vi bestämde att sista kvällen då
jädrar ska vi bränna pengar och göra nånting
kul!

Kvällen började med att jag var och hämtade upp han
och vi styrde flaggskeppet Renault:en mot Bastuträsk.
Väl framme körde vi raka spåret till BST city för att
inhandla diverse Glass, Dricka, Godis, Maräng.
Ja precis allt som behövs för en lyckad kväll!

Vi köpte också en Fleecepläd, Ett väggur och en mycket
finurlig klämdriven ficklampa. Altså en sån som inte har
några batterier utan man måste ha kramp i armen i flera
veckor för att den ska lysa.

Sen drog vi till ungdomsgården och hittade en smått
förvirrad och vilsen Paintballmarodör som jag hade
kallat dit för att hålla i Paintballspel med dom små
liven.

Så kvällen har innehållit,
4 timmars Paintballpangande
Inte riktigt 4 timmars Glass, godis
Dricka, bullar, chokladbollar och dammsugarsfrossande.



Bra uppslutning med folk och nästan alla pengar vi
skrapat ihop gick åt!
Vilket var huvudmålet för kvällen!

Så nu är jag nyss hemkommen och känner mig mycket
tillfreds med dagens aktiviteter!

2 kommentarer:

Jesper sa...

Lika sant som det är sagt!
Pengar försvann och sötsaker stoppades i munnen!

Max bra!

lillebror sa...

Max bäst om jag ska sammanfatta allt med ett ord =)