BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 23 april 2009

Jahaja!

Just nu är det stark motvind känns det som.

Men en liten liten virvel kan komma att virvla
sig åt rätt håll mitt i allt elände som inte verkar
ha nått slut.

Nä riktigt så hemskt är det faktiskt inte men nästan.

Det känns som att det är alldeles för mycket nu som
inte är bra.

Min fot som det hände nått med för 1 och 1 halv vecka sen
som fortfarande inte är bra.

Folk som förlorar jobben titt som tätt.

Fä som inte är friska. (Hoppas det ordnar sig!! Håller tummarna)

Massor med händelser. Det är ju inte precis nått lysande slut eller
lysande start på detta året för nån egentligen.

Jag har en liten bra nyhet som kan bli bättre men jag vågar inte
riktigt hurra ännu utan vi får se.
Det kan bli hur bra som helst! Jag hoppas!



Sommaren är iallafall på väg!

Den kommer jag iallafall att njuta av!

0 kommentarer: