BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 25 februari 2009

Kul grej

Instruktioner: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga; hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.

1. Vad heter du?: Det får ja ju inte ge som svar?
2. Ett ord på fyra bokstäver: Japp
3. Flicknamn: Jessica
4. Pojknamn: Jesper
5. Yrke: Jordbrukare
6. Färg: Jätteblått?
7. Klädesplagg: Jacka
8. Mat: Jättegodavåfflor!
9. Sak i badrummet: JäkligtVarmOchSkönDusch?
10. Plats/stad: Junsele
11. En orsak att vara sen: JäklarVilkenTrafikDetVar
12. Något man skriker: Ja!!
13. Film: Jurassic park
14. Något man dricker: Juice!
15. Band: Jet Black Crayon
16. Djur: Järv
17. Gatunramn: J. Sigfrid Edströms gata
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Jag fångade en räv idag,
men räven slank ur näven
Men lika glad är jag för det,
men gladast är nog räven

Jag fångade en tjej idag,
Men tjejen slank ur sängen
Men lika glad är jag för det,
vi fortsatte på ängen

Jag mjölkade en ko i dag,
men när jag såg på juvret
Så hade jag nog tagit fel,
för gladast var nog tjuren
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Judasangivning :P

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejja, klart godkänt. Good work!