BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 20 januari 2009

En till lista som jer schtöle

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Dey räcker!
Skulle du vilja väga mer?
Nejje - måste ner nått kilo ju =)
Skulle du bli arg om din flickvän gjorde slut om du har/hade någon?
Ledsen garanterat.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Inte i dagsläget.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Skulle jag aldrig orka!.

9 KAN

Kan du röra på öronen?
Naepp.
Kan du slicka dig på näsan?
Ehh. Nej!
Kan du kolla i kors med ögonen?
Japp!
Kan du rövarspråket?
jojavovisossostot. Dodetot äror vovälol koklolarortot momanon kokanon dodetot!
Kan dina föräldrar lita på dig?
Japp.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Neman Problemas!
Kan du vara på fest utan att dricka?
Nja. Nog slinker det åtminstone ner lite Cola eller vatten =)
Kan dina vänner lita på dig?
Ja, självklart.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Inte alls!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Beror på vilken affär :P

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jo, det har jag nog gjort..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig
Jo
Har du ett syskon?
Jag har 3
Har du varit full den här månaden?
Det har jag väl kanske?
Har du någonsin haft sex med någon?
Det hoppas jag!
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Säkert nångång. Men det har väl alla.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nä inte än.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nej. Nyss käkat!
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Japp
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nepp.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Typ =)
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Funderat har jag nog men jag vill inte testa.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Nej det tror jag inte.
Har du haft sex med mer än tre personer?
Nej!
Har du ljugit på någon fråga än då?
Inte medvetet iallafall =)

0 kommentarer: